Puuhh...

Hejhej:)

Nu har jag varit hemma ett tag. Sen i... tisdags kväll. Då kom jag hem från min kompis Sofies landställe i Norrtälje. Hon och hennes familj turade över till Åland och hämtade upp mig där. Sen åkte vi direkt till hennes land! Där var det väldigt mysigt! :)<3 På Åland hade vi det bra, fast dom sista dagarna var det så mycket gift alger att man inte kunde bada... :(  Fast då åkte vi en dag på utflykt till andra sidan där var det minder alger. :) I fredags sov Sara hos mig, vi kollade på National Treasure 2. jag gillar den filmen. Vi somnade ungefär 20 över 2. :) I onsdags kväll åkte jag, mamma, sara och mammas kompis och kollade på Mama Mia. Det var jätte bra! :D En kille som spelar en james bond var med, han sjöng i den. Mamma och hennes kompis skrattade jätte mycket åt honom för dom ser honom ju som james bond. xD han sjunger ju inte dirket Abbas S.O.S. Hehehe. :P Men den var jätte bra!! 10/10! :D Den kan man se flera gånger!

Idag ska jag klippa mig klockan två!! :D:D Det ska blir jätte skönt. Topparna är så slitna... :P

Hejdåå <3<3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0