Sjuuukkling

Jaa, jag är sjuk, har bara legat och läst och glott TV i dag. Har haft feber, huvud värk och förskylning. :( Menmen, känner mig liiite bättre nu faktiskt. :D Vill vara med Sara i morron! :D <3 Och föresten så har jag en jätte skojsig nyhet som jag kommer skriva om sen, för först vill jag berätta "muntligt" till kompisarna, det blir skojjigare *flinar* ... varför vet jag inte, jag är sån. ;)

Iallafall så kollade jag och pappa på när Agnes red i går, hon var jätte duktig! :D<3 Hennes häst gick jätte fint! :D Ska lägga upp en bild sen, eller två... ;)

>.<          ---           Mina fina skor! ;D
Bara för jag är så snabb ;D

Älskade hälsningar till alla älskade från en sjukling. ;)

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0