Ett litet julklapps tips. Hihi

Hejhej! <3
LäGeT? :P
Skolan var tråååk, utom att vara med kompisarna igen såklart. Sebbe var där! :)<3 Han har ju varit sjuk. Men jag fick ont i huvudet på matten. :P Haha, det är typ nått med matte salen som gör att man får ont i huvet. Vi körde någon lek med pengar, vi blev bankrutt på slutet. xD Haha. Lunchen var bläää! Efter lunchen så gick jag till skolsyster och fick en Ibumetin typ. Fast det blev ändå inte bättre. När jag kom hem la jag mig och läste ut Vargbröder del 1. I love it. har läst den förut och den är fortfarande lika bra! Ett julklapps tips på en bok är verkligen Vargbröder böckerna! Skivna av Michelle Paver. ;) Nu är det iallafall lite bättre i huvudet. Orkar inte skriva mer nu. See ya. Puss

haha, den är bara för söt! :P <3

ps. kan knappt fatta att det bara är 8 dagar till Indien!! :o :D

Kommentarer
Postat av: Julia <3

haha, aa, när vi spelade var jag, sofia, mikael och emil i ett lag, vi typ satsade alla pengar vi hade och sen förlorade vi, hhahaha x)

2008-12-15 @ 17:18:54
Postat av: emmi <3

åå, kmr sakna dej så mkt när du åkt till indien <3

2008-12-15 @ 18:50:34
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: emmi <3

fast de står på din nedräknings grejj att de e 7 dagar kvar ;P

2008-12-15 @ 22:04:24
URL: http://emzzan.devote.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0