slappa dagar diggar vi^^

Idag har dagen varit rättså slapp i skolan... vi håller på att skriva var sin novell. :) det är roligt, fast min är ganska... hemsk... den handlar om en som ska ta självmord...  aja, visste inte vad jag skulle skriv om så jag tog nått.^^ När jag kom hem hade jag fett ont i huvet och mådde illa men nu är det bättre. :) Nu tråkar jga bara lite... chattar..^^ usch, det känns som om det är fredag... -.- fett irriterande när man tänker *Jiippie, i morron är det lördag!* och sen så kommer man på att det bara är torsdag.... :| :P Jag håller på med fjärde Harry pottre boken... jag läste ungefär 70 sidor i skolan idag... :P den är så bra. alla måste läsa HP böckerna! ;D min kompis My har också skaffat en blogg. www.TheEndIsHere.blogg.se heter den... kolla gärna in den. :) 
Undrar hur Agurt mår... vill träffa henne i veckan... (A)
puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag mår inge vidare hörru du... Om du nu undrade.. ;) Vill ju träffa er också! Å så vill jag höra vad du tycker om den fina dikten jag skrev i en kommentar i förra inlägget också. xP
Puss

2008-02-08 @ 11:42:21
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0