Tjenahoppsan

Häij, Idag har jag varit i Vaxholm elr stavas det med W....? Aja, där köpa jag en liten försenad födelsedags present till min Elin. :) Men av händelsen att hon kanske råkar läsa min blogg så skriver jag inte vad det var. :P Men så köpte jag en chokladbit.... ja, det är sant, en chokladbit. =) :P Men det Waxholm choklad... så det var lyxchoklad. :P Sen var vi och fikade... dom hade inga semlor dom jävlarna.... xP och så missade jag den varma chokladen med grädde också.... typsikt mig.... -.-' så det blev bara en bulle med vatten... men en väldans god bulle iaf... :PSen gick vi till en blomaffär där min lillebrors faster jobbar.... jag fick 7st rosa tulpaner. :P =) Philip gjorde en fin liten blomma på några minuter till mamma. :P men sen åkte vi hem. ^^ Nu ska jag nog äta min choklad.... den ser jääätte good ut... haha;P  
Puss 

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0