Krig och fredsavtal är vad vi hunnit i dag. ^^

Jaa, sitter här och har... "allmänt" tråkigt. ^^ x) Ska nog gå och hämta en mandarin. Och i morron drar fotbollen i gång... ska bli skoj, kanske... om jag inte fryser fötterna av mig. ^^ Man kan ju alltid hoppas på det bäst, vad det nu är... xP Smsar lite med Agnes.... hon fyller föresten år i morron! :D (15 år för den som inte visste.^^)
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUU, HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU!!! HAPPYBIRTHDAY LOVLEEY AGNEEES!! HAPPYBIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUU!!! <33
Tycks om den då? x) Hehe...<3
Jusste, vid elva tiden gick jag, mamma och Philip ut och åkte på "snoracer" xD Haha, ser lite kul ut när man skriver det. ^^ Men sen hade vi snöbolls krig, alla mot mig såklart, Philip höll fast mig mot marken och mamma kastade xD Men sen blev det fredsavtal och vi byggde en snö gubbe. kanske lägger ut en bild på den sen... om jag orkar ladda in bilderna från mobilen... :P xD Puss'
//Kattis <3 x'D

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0