Snäälluusarna xP

Heej, dagarna i skolan har gått bra men det är lite knepigt att få på sig jackan men jag får lite hjälp av mina snäällusar till kompisar. <3 :)
Men nu sitter jag här och lyssnar på Bailando. :P Den där spanska låten. "Bailando Amigos adios, adios" xD Haha, har inte en aning om hur det stavas. xD I går var jag och några till, elr ja ganska många på Öppet hus på Gärdeskolan,  det var skoj. ^^ I dag hade Sarisen engelska test i edsbergskolan. Hon söker till eng-klass där. ^^ Det gick sådär-bra sa hon. ^^ (Nu spelas: Breakaway - Kelly Clarkson) xP Gissa hur många gånger jag har fått berätta hur jag gjorde illa mig...? -.- :p MÅNGA !! xP
PUSSOKRAM <3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0