.......

I dag har jag varit i stinsen med emmi, sara och sebbe. Vi tittade i affärer och fikade på Wayne's coffee. Jag och sara tog scones med philadelphia och marmelad och emmi och sebbe tog kladdkaka. Sebbe tog också en smoothi och emmi en cocosboll. Iaf var det jätte gott! :)

Föresten är det bara 20 dagar kvar till vi ska på ridläger!! :D Jippie!

Idag opererade min lillebror sin tunga. Han hade för kort tungband lr vad det heter. Men det gick iaf bra! :)<3 fast han har lite ont i munnen, men det är ju ganska självklart.. ;P Nästa gång det är dags för operation är det min tur. Det är den 25 juni. Sen är det mamma. Fast jag vet inte när det är...

Är det bara jag som inte kan ladda upp bilder med den här nya verisionen av bloggningen...? :S

Kramhej<3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar; Nope, jag har inte gjort en header till dig... (A) Jag vet att jag sa att jag skulle det men jag orkar inte... Kanske någon annan dag.

Puss

2008-06-17 @ 15:37:59
URL: http://agurt.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0