Midsommar!

Snart så åker vi till Dalarna för att fira midsommar där! :D Vi kommer hem på söndag igen. :)

Föresten så hade jag sista ridningen för den här terminen i går. Det gick bra, vi red barabcka i skogen och bara skrittade, jätte mysigt, sen var vi bara 4 st!! Vi brukar vara 13 typ. :P Det var sista gången vi hade ridläraren Jeanette. Känns lite sorgligt, jag har hafet henne sen jag börja för typ 5/6 år sen... hon ska börja plugga i stället, men jag hoppas att hon kanske vickar nån gång och att vi inte får en sur tant till lärare. >.< :P


Ganska så fin bild? :) <3


Jag och söötnosen Major. :)<3

Pusshej' Ha en bra midsommar! :D<3


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ursäkta Kattjis, men kommentera stavas med två m. xP

Puss <3

2008-06-30 @ 22:55:47
URL: http://agurt.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0