Shopping

Idag har jag vart i skolan och haft jätte ont i huvudet. :( Men det gick över när jag kom hem och tog en alvedon, Sen åkte jag och mamma till stinsen och träffa en kompis mamma, vi handlade presenter till våra lärare, dom blev fina! :) Jag köpte en mascara som jag efter att ha testat den, inte gillar, och så blev det en brun med rosa prickar bikini och ett linne som är rött vitt rutigt till avslutiningen, sen ska jag köpa ett par vita kortbyxor och ett par leggings till det. :) Bikinin är från H&M och linnet från Lindex. :) På onsdag får jag tandställning och direkt efter det så ska jag till skolan på avslutnings lunsh, jag komer inte kunna äta nått kansppat. :'( Och på kvällen ska vi ha picknick med alla i klassen och deras familjer! :) Vi ska köra brännboll och lite sånt skoj. :) I dag rensade vi våra lådor och på hemvägen vägde min väska typ ett ton! X_x


Pusshej

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0