k + s = sant<3

Katja + Snö = Sant <3

Haha, och Sebbe kan vara med på ett hörn också. Har just kommit in, Jag gick upp till pappa för att ge min kanin Nina mat, då ringer Sebbe och frågar om vi kan gå ut. Vilket vi gör och jag knarkar pepparkakor. :D Vi åkte pulka och snow racer! :D:D Woooho! Det var skit kul! Katja + Pulkan = Sant<3 Haha. Vi byggde ett gupp, fast det gick sönder när vi åkte på det. ;( Men det gjorde inget, vi hade lika roligt ändå! Så roligt att vi glömde bort tiden. Hihi, vi rullade ner för backen och blev helt snöiga, jag älskar att vara snöig! Speciellt på kvällen när det är mörkt för då känner man sej nästan lite själv lysande. (a) Hihi. Innan jag gick hem till mamma så hoppade vi lite i en snö hög som en plogbil hade plogat upp. :DJag kastade en liten snö boll på honom då var han såklart tvungen att ge igen med värsta stora som jag knappt orkade lyfta, så jag bombade honom med massa små! (6) Haha. Sen var jag tvungen att gå.. :( fast först gick jag in och hämtade fyra pepparkakor. Stora hjärtan med ett hål i, nu vet jag för första gången hur det känns att vara beroende av nått. Jag kommer nog få abstinens besvär snart... mamma har ju inga här... utom hennes eget, men det hålen har dom ju täppt igen... Och utan hål är det inget gott. Okej, nu fattar jag knappt själv vad jag skriver om, skit samma. Vi hade det jätte roligt! :D:D

Katja + blogg.se = Sant<3

Puss på er ! :D:D
bilder på mej i snön kommer! :D

Fin bild :)
www.fotoakuten.se/gratisbilder


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Hhaha, de var fett skojj <33 Pepparkakor<333

2008-11-23 @ 09:50:11
URL: http://sebbiizz.blogg.se/
Postat av: Katja

JAA :D

2008-11-23 @ 12:59:13
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0