läskigt..

Hej på er<3
Skolan har varit helt okej, Vi har haft kör träningar, vilket är väldigt skoj. Julle ska klinga två ggr på en triangel på Staffan visan, för då vet vi att vi ska börja på andra versen. Och Synne (kör, musik lärare) sa att känn ingen press, men allt hänger på dej. Haha, alla börja skratta. :P I onsdags följde Julia(Julle), Emmi och Amanda med mig hem ett tag, fast sen skulle jag på ridning, jag fick en ponny som heter Harry. Hade aldrig ridit honom fast det gick jätte bra och var roligt, trodde han var jätte pigg och så, men det gick jätte bra! Iaf för mig. Vi galopperade på volterna och så var jag bakom Cherie, och helt plötsligt bara böjer sig hennes framben och hon gör en kullerbytta, tur att jag reagera snabbt och hann stoppa Harry.. Det såg skit läskigt ut! Tur att hon som red var så avslappnad så hon inte gjorde så mycket illa sig. Hon ställde sig liksom upp och så men sen kom typ chocken och då börja hon gråta, stackaren. :( Cherie hade ställt sig upp, fast hon började blöda på benet så hon fick gå in i stallet. Tjejen får igen den gången som en återridning. Men Cherie har varit halt på nått framben förut så det kanske är någon gammal skada...?

I morgon missar jag SO-provet på Antikens Grekland.. eller ja, hela skoldagen missar jag.  Vi ska på begravning av gammelmormor... jag kmr säkert börja gråta.. ;(
Men efter det så ska jag vara med Sara.<3
Puss<3

Söta!<33 (c)

Kommentarer
Postat av: emmi <3

fick du en ponny? :D

2008-11-28 @ 18:04:31
Postat av: Kattis

vaa? :S

2008-11-29 @ 11:52:12
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: emmi <3

du skrev att du fick en ponny som hette harry

2008-12-06 @ 12:23:33
URL: http://emzzan.devote.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0