Plugg, ont och musik. ;)

Tjaa, sitter här och lyssnar på musik - Mercy-  och chattar med Emelie. :) Har just ätit, och kommit hem från Lisa och Jojo. Var där med Elin och Emmi, det var roligt. :) Fast.. jag fick tandställning på underkäken idag. Omg, det gör jätte ont... kan inte tugga knappt, precis som när jag fick den första rälsen... Hoppas det går över FORT. Haha, nu lyssnar jag på Honey honey från Mamma mia the movie.. :P Dom är bättre än orginalen tycker jag. :) Iallafall har jag matte prov på osdag, borde kanske plugga, men orkar inte nu..;) Orkar inte heller blogga mer nu. ;)
Föresten har min lillebror sötaste rösten när han svarar i telefonen. ;D http://www.youtube.com/watch?v=zT5NIC1Iqvw&feature=related haha, älskar den videon. xD
cya<3

För söt och liten :D

laay all your love on mee... tralalalaaa *sjunger falskt*

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0