Caroling, caroling, now we go, Christmas bells are ringing. Caroling, caroling tralala

Shuuu breeesss, whaatss uuup?? haha, driver, vet knappt vad jag snackar om. höhö ;) Kör idag igen, det är skit kul! Ångrar verkligen inte att jag valde det i stället för läsning! :D Fick värsta jul känslan i skolan idag, speciellt på kören då vi över på lucia sångerna, det är några man brukar sjunga sen är det några jag aldrig hört, men det är kuuul! :D Fast jag är inte så bra, haha :$ Carro och Jojo ska föresten sjunga solo tror jag! Hoppas dom gör det, det kommer säkert låta jätte bra! Och jag och Lisa ska vara änglar med gloria och allt! :D Carlos, engelska läraren är värsta mysko... han ska lixsom vara våran engelska lärare och han vet inte hur man uttalar talked och walked och sånna ord, man uttalar ju inte L-et. Vi sa det till honom och han sa att jooo det gör man visste! :s Mamma säger också att man inte uttalar L-et. På franskan kollar vi på film, kommer inte ihåg vad den heter, men den gjorde på typ 50-talet och är med i nån engelsk bok om dom bästa filmerna i hela film historien, och den är ju rätt bra faktiskt! :) Efter skolan gick jag hem och stack till ridningen, vi hade teori, för första gången lärde jag mig nått vettigt och användbart inom ridning! Vi kollade på film hur man gör Framdelsvändning och Skänkelvikning. Sen skrev vi ner vad det är, Varför man gör det, och Hur. Nu kommer det gå mycket bättre när vi ska göra framdelsvändningar och skänkelvikningar! :D Gillar verkligen Sussi våran nya ridlärare! :)¨När vi åkte hem hade det snöat mera, och det snöar fortfarande! :D Älskar snööö! Fast måste verkligen köpa nya skor... har inga sköna och varma. :( Hoppas det är mycket snö i morgon! :)<333
Kramaaar <3

Elton:)<3

Kommentarer
Postat av: emmi, den dära sötnosen du vet ;P

jaaa, ja vill att snön ska stanna kvar länge!! :D

2008-11-19 @ 19:36:52
URL: http://aalskaad.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0