HIHIHAHA

Hej, i morse vaknade jag. hehe, såklart. ;) Åt lite och målade sen grundfärg på en till sängdel. Om ungefär 5 timmar kan vi måla på den riktiga färgen. ^^ Sen gick vi upp och målade på ett till lager målar färg på mina väggar. För det var luckor där det inte var nån målar färg utan bara grund färgen. Men nu är det nog riktigt bra. :) Föresten heter färgen "Shi-Take" om det var nån som var intresserad. ;) Men nu är den heeeelt slut. Tapeterna kommer om en vecka. Ungefär. Vi ska kanske handla golv i dag. Eller i morgon. Idag ska jag kanske också vara med Sara och Sebbe. Han har kommit hem från Egyptien. Men först kanske jag ska ta och baka vaniljbullar. Är riktigt sugen på det :D

Kram på er alla gullproppar. :)<3


  

Hihi, hittade bilder från ridläger 2007. :)) Bild1. Amanda och ett marsvin. Bild2. Red Flight Bild3. Molly :D (vad liten hon var där! :P)

Kommentarer
Postat av: emmi, den dära gullungen du vet ;P

hata vaniljbullar!!!!

2008-11-01 @ 11:24:28
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: mysan din snygging*säger vi*

Åhh leo är med på en av bildernamarsvinet saknar så himmla mycket honom:(

2008-11-02 @ 19:46:01
URL: http://myssizzz.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0