bli sjuk?

Jag känner mig inte så bra. :( Seg och ont i halsen. :( Och jag som kanske ska sova hos sara i natt. Men det är ju inte så kul om jag är förskyld och hon har ont i huvudet. :( Hoppas bara vi blir bättre tills i morgon i sånna fall. För då ska pappa och Lisa på fest och Petter kan sova hos mamma, då blir vi ensamma hela kvällen! :) Idag i skolan hade vi bl.a NO. Då gick vi ut i skogen och skulle rita av insekter genom att fånga dom och titta på dom i en lupp. >.< Inte så jätte kul, speciellt inte eftersom alla "fjårtisarna" blev skit rädda när dom såg en myra och skrek as högt... -.-' Vi hade även engelska, det gick inte så bra på verb förhöret. 7/9. :P Men det var roligt. :) ska nog släppa ut Nina snart och städa hennes bur. Nu har jag tagit henne hit till pappa. Hon ska vara här hela vintern. :)<3 Om jag inte har nämnt det så fick jag 46+++ på SO provet! :D det var alltså max poäng och +++ fick man om man hade skrivit  många extra länder, eftersom alla europaländer inte var med på provet. :P

Agnes rider :)  Hihi, traav ;)

Kram, ha det bra, och hoppas du också blir frisk snart så du kan hänga med mig på spinning agnes! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie ;P

ja fick ju sämst på so provet...... :(

Alla fick +++ utom jag, som fick bara + .... :(

2008-09-20 @ 21:34:46
Postat av: emelie

ja menade bäst, o jag sämst....

Skrev lite fel bara ....

2008-09-20 @ 21:35:39
Postat av: emelie ;P

ojjj!!!! Ja menade att jag fick sämst o alla andra fick bäst...

E lite konstig, hehe ;P

2008-09-20 @ 21:37:09
Postat av: emelie ;P

hoppas att du fattar va ja menade ;P

2008-09-20 @ 21:37:57
Postat av: emelie ;P

förlåt för alla onödiga komentarer...

Men nu lovar ja att ja inte ska komentrerea mera ;P

2008-09-20 @ 21:39:04
Postat av: emelie ;P

Men nu e de sista komentaren, råkade skriva komentrerea, men ja menade så klart komentera ;P

asså på den förra. Nu blev de lite komplicerat för maj att fatta här, men ja hoppas du förstår att ja bara är lite seeeeeg, som vanligt....

2008-09-20 @ 21:41:29
Postat av: emelie ;P

Förresten, skit i de ja skrev, de va bara konstigt ;P

2008-09-20 @ 21:42:55
Postat av: Kattis

haha, du e rolig du emmi ! ;)

2008-09-21 @ 21:24:08
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0