I'm happy I'm glaad, that I got you.. I want to thank you.. And thank you means meercii :D

Nu är min förälskelse inhandlad! :D Jag är glad! Men resten av dagen kommer jag tillbringa hos min morbror, hans fru och deras dotter. Anledningen är att Frun har fyllt år. Men det är väl lite mycket att vara där från 3 till ungefär 8 på kvällen? Håller ni inte med? Men en bra sak är att mormor och mordar är där! :) Det är bra. Det betyder att jag kommer få godis! Godis som jag älskar! :D
Sänd dagens tanke till mig, så jag inte dör av tråkhet där. Eller det kanske är bättre med "Sänd dagens sms till mig"?? :) Ska ladda upp med Harry Potter, lurarna och mobilen. Och min vackra kappa! :D
Puss och kram, du är en banan :)<3
                                   |
Pssst. Titta ner.... V
 


Du är en kamel! :D hahaa :D:D

Psst... Du måste kommentera mitt förra inlägg! (6)


Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, hoppas att du får riktigt mkt godis daa:P

2008-09-27 @ 13:56:49

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0