ridning:D

Idag har vi fått en ny ridlärare. Eftersom våran förra har börjat plugga. Sussi verkar jätte bra men jag lacka på min häst. >.< Han stannade så fort han inte hade någon framför sig. Vi hoppade löpande, två gånger var och jag misslyckades typ 3 gånger innan jag fick honom att hoppa typ stillastående. x) Men andra gången gick det jätte bra, fast då hade jag en annan lite framför mig. ;) Men i skolan idag hade vi SO. Vi fick köra Seterra, eftersom vi ska ha prov i morron på europas länder och huvudstäder. Kan nada.. "/ Ska plugga som attan ikväll. Typ ladda ner seterra, vi hade också engelska med Carlos. hehe... han är väldigt sträng, men rättså bra.:) Igår fick vi typ 3 engelska läxor tills idag... !  Menmen, på jympan hade vi orientering, jag och emmi gick, vi ägde :D noot... x) Hehe, vi kom typ 15 minuter försent tillbaka och typ 10 minuter försent till franskan. :P Sen slutade vi och jag drog hem och sen red jag. :)<3 Nu har jag precis käkat.

Kram :)<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vi va juh AS bäst juh!! "Men vi ska juh upp på ett berg juh!!"

"-Nej de e en groop!!:P"

2008-09-11 @ 20:11:23
Postat av: Kattis

aa, skit skön! x)

2008-09-13 @ 19:30:17
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: Dennis

Lycka till på provet! ^^

2008-09-13 @ 19:35:05
URL: http://www.dennism.se
Postat av: malinm

KUl =)

2008-09-13 @ 19:38:11
URL: http://malinm.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0