Skriva av mig?

Känner att jag måste skriva av mig lite... om vad vet jag inte. Sitter här framför datan hos pappa. Har just käkat hamburgare, egen bakade bröd. *stolt* I morron har vi orientering, och jag har jäkligt ont i mitten tån. Tappade mobilen på den. -.-  Ska ladda in lite bilder från min mobil till datan. :) I morron har jag ridning också. Föresten gör det ont i min öron snibb... det är pga örhänget. Föresten gick brand alarmet i dag i skolan igen. I typ fredags eller torsdags gick det när vi hade NO. Och i dag hade vi musik... men det har varit falskt alla gånger. Musiken är rolig, vi spelar gitarr, eller halva gruppen spelar gitarr och andra synt. Gitarrerna spelar Stand by me. Den är bra, rättså lätt oxå. Vi hade också dubbel timme i svenska idag. Fick tillbaka ett läxförhör om studie teknik. 11/11!! :) Vi har också börjat läsa på I taket lyser stärnorna. I löööve it!!<33:) Jag har läst den förut två gånger men det gör inget. ^^ Engelska hade vi också, hörde inte så mycket när vi skulle rätta läxan så har ingen aing om vilket som blev rätt och fel. x) Han snackar så snabbt! Men annars var det rättså roligt! :) Ska bli fett skönt med orientering i mororn, vi slutar efter det, och ju snabbare vi är desto tidigare får man sluta. Men man kan lika gärna lunka om kring och skratta med Emmi i skogen som att sitta hemma och göra nått. ;) Nu har jag skrvit av mig lite. Kanske inte så intressant, men det behövdes. :) Hehe, jag kände att det blev lite hoppigt mellan "skriv ämnerna", men men, det får ni leva med. x)
Puss och hej :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer att vara bäst av alla på origenteringen, o sen tkr inte ja att engelska e såååååå svårt, de e roligare än i förra skolan ;P

2008-09-16 @ 20:38:23
Postat av: matilda

orienteringen va as kul;P <3<3

2008-09-17 @ 14:48:52
Postat av: bitte

trevlig blogg

2008-09-17 @ 16:00:21
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Kattis

Tack för kommentarerna! :D :P

2008-09-19 @ 18:07:21
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0