Vi kom trea!:D

Veckan i skolan har gått snabbt och i går var det Galaxen med Sara, Sara, Matti och Lisa. Fredde kom sen också. Men där var det roligt men vid kvart över 10 tröttnade vi och då kom pappa och hämtade oss, eller Lisa och hennes syster som bor i edsberg gick tidigare... Tills nästa vecka har vi 6 läxor och ett prov...  I veckan hade vi också Gärdesstaffeten. Vi kom trea bland 8 klasser. :D Duktigt duktigt! :D Andra sjuan kom 5a... haha. :P

Idag har jag, pappa och petter varit i stinsen. Petter har fått en tjock tröja och jag fick en t-shirt! :D Nu sitter jag här och petter kom just in med en smoothi! :D Sen ska jag ringa Sara :)<33

Puss och kram, skummbanan;)

Föresten, i torsdags var jag på spinning, det var roligt men jobbigt. >.<

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0