090411 - lördag :)

Idag kom farmor, faster och kusin hit! :) Peti fick presenter eftersom han fyller år idag, och så fick vi massa sol, godis, glass och kärleksmums! :D Har varit väldigt onyttig idag! x) hahah, tur att man ska rida imorgon!! :D Längtar jätte mycket! 8) Har även läst ut fyra böcker idag, ni kan ju gissa hur tråkigt jag har haft det!? Hehe, fast alla avr lättlästa. ^^ En Klara bok av Pia Hagmar och tre Flisan böcker av henne också, jag hade absolut inget att läsa så jag tog några häst böcker. x) hihi :) När Kusin mf. var här så åt vi allt det mumsiga och sen gick vi ut i lekparken. hehe (aa) Jag visste inte att jag fortfarande kan hänga uppochner i såna dära tripptrapptrull saker. x) När dom åkte var det däremot jätte tråk, så då läste jag massor. :)
Nu har jag tråkit igen och vill göra något men ingen är hemma. >:(


Allting är möjligt!


Kusin :)<3

//Kattis

Kommentarer
Postat av: Saris

äähh ja va ju hemmma -.-

2009-04-11 @ 23:56:02

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0