Utedag, xP :D


Det känns så himlans skönt att inte behöva gå upp tidigt i morgon!! :D Man kan vara ute senare med kompisar och sitta vid datan längre! Och inga läxor!!!!!! :D JIPPI! :D

Halv 8 mötte jag upp Julia och vi gick upp till Porsv. vi gick till pappa och jag packade massa saker jag behöver hit till mamma. :P Sen drog vi ut igen och trallade runt och pratade maassa. :> <3

Kom nyss in och är lite trött, har ju varit ute typ hela dagen! Man blir trött men det har ändå vart skönt! xP :D Nu ska jag sitta här vid datan och kolla runt lite. ;) Imårn tänkte jag kolla ifall någon sötis ville hänga med till Stinsen, ska byta mina mjukisar och köpa en sen present till Julia och en till broder som fyller 17 på lördag. ^^

Godnatt sötisar! ;)

lite bilder
Fint väder i fredags ett halsband jag fick kattis<3emmi

Bilderna var inte från idag, det var INTE så fin väder idag. :(

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Gulligt med rosa skor

2009-04-06 @ 21:28:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0