Dagen efter...

TJA :D

Nu är jag 14 år! :D Mihihhi :)) Igår på morgonen sjöng dom för meej och så fick jag ett presentkort på Hööks på 700kr och en tränings väska. :P I skolan fick jag söta örhängen av en av mina bästa vänner Sebbe. :) Efter skolan gick jag, Sebbe och Emmi hem till henne. Vi pratade maaassor och sen ringde vi Sara. Sebbe gick hem, av Sara fick jag en goood Merci ask och ett par örhängen. :P :D Jag, Emmi och Sara flummade lite och sen kom gäster så jag fick skynda mig hem. :O Jag fick ett jättefint halsband som min faster hade gjort själv, ett svart linne, ett gulligt halsband som min lilla kusin hade gjort, en mys tröja, mys byxor (som jag kanske ska byta.:P), och ringar till öronen. Sen hade faster och kusin bakat en jätte god sockerkaka också! :D Kusin hade simskola så dom åka rätt snart så det var bara farmor min kvar. :P Men runt halv 7 kom mamma, Peter och lillebror. :) Dom hade med sig en jäätte fin tårta som mamma hade bakat själv. :D Den var riktigt god också. :P Det vart fika nr. två. ;) Dom hade med sig en mysig morgonrock(rosa:D), ett fint halsband och så fick jag 1000kr... :o :D Efter ett bra tag så åkte dom och Agge och Lisa dök upp. :D Jag fick ett underställ (hihi) och bodylotion från the Body shop (jordgubbslukt) och duschcreme från samma ställe med Jordgubbslukt. :D Vid 11 när vi hade ätit god middag, (kyckling gryta) och alla hade åkt och gått hem så spela jag, agge och lisa PLUMP :D jag vann plumpligan :D:D Hihihi jag är bäst på att få plumpar. :)) (Fast egentligen ska man inte få plumpar..) man kan också säga att jag kom 3a och det är ju inte dåligt det. ;D

Idag ska morbror och kusin komma till mamma så jag ska få flera presenter! :D
(bilder senare)
Häjdå! :D

Kommentarer
Postat av: Sebbuuiziiiizizizizizi

varse good :D<3

2009-04-04 @ 17:01:12

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0