oj vad jag tjatar om att jag är trött ! ><

tjohej !
är såklart jätte trött,somnade inte förens efter 2 i natt. Men skoldagen var slapp iallafall, vi fick bara lite papper och information sen var det lunch och sen gick vi till parken och där fick man 'leka' eller vad man ville. :P vi solade, fast jag hade svarta jeans och svart tjocktröja. :/ :p efter skolan gick jag hem och sen så drog jag och emmi ut och röjde. (a) haha . xd har legat och läst När jag hör din röst och suttit lite vid datan. :)
Nu fråga Sebbe om jag ville ut me honom och zimmi, och de kan jag inte säga nej till. :D Även fast jag är trött, så är jag i behov av att skratta, och dom två får mig alltid att göra det så...! ;)
Imårn börjar lektionerna, börjar 8.10 !!! :O och har fått nya skåp eftersom det har kommit 6or upp till våra korridorer nu oxå så dom har satt in nya skåp, dom är typ hälften så små som dom förra!! ;/ Fast dom kämpar med att fixa fram andra säger dom.. :) Första lektionen är NO.. hoppas det blir slapp för är 70 minuter och jag blir alltid seg på non.. :p sen har vi engelska, idrott och SO. egentligen har vi bild oxå, men det hade vi tydligen inte imårn, så slutar tidigare! 10 i 2. :)
I övermorgon tror jag sara kommer hem efter 1 månad i Iran!!! :D Längtar som faaan!!! :DDD <33


Hardcore Superstar - Dreamin' In A Casket

Jättebra låt tycker jag! =) Lite väl rockig i början, men det är väl oxå det som gör den. ;) Haha.

hejdååå :*

//kattis

Kommentarer
Postat av: Leia

Varför somna så sent? =)

2009-08-24 @ 20:05:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Nej :( Kattiz/Helen har inte haft tid än, men imorgon skulle dem nog komma! :D

2009-08-25 @ 16:25:55
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Leia

Trummorna har inte vi så har aldrig testat. :D

2009-08-25 @ 16:31:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Joïz

Dreamin' in a Casket är en av deras bästa låtar och jag älskar den live :D

2009-08-27 @ 21:52:58
URL: http://joizan.bloggagratis.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0