Foxtrot Uniform Charlie Kilo .

Tjoheej ! Jag sitter här ny duschad och lyssnar på musik, just nu är det Hero of war - Rise Against. Den är jätte bra ! :) <3 Skolan var rätt slapp, hade NO, repeterade från 7an... jag var dålig. ;( hade engelska, idrott och SO, jag tror jag skrev det igår. :P men iallafall var det rätt kul skoldag! :) haha, känns knäppt att jag säger att det var rätt kul i skolan...
Sen klockan 7 har jag varit med sebbe och zimmi, först passade vi sebbes hund Gillis, haha, han är verkligen söt ! Vi två är lekkompisar, hihi, :P<33 sen så drog vi ut och röjde. ;) hehe, de var flum såklart! vi var på våran gamla skola och satt i klätterställningen, och sen så skulle jag och sebbe åka rutchkana ner samtidigt, så fick jag ett skrattanfall, det var rätt längesen... :o vi pallade plommon idag igen, dom var goda! Jag kom hem typ halv 10, har duschat nu. ;) ska läsa snart. Vi har sovmorgon imårn! :D Till 10.20 !! Och jag tror SARA kommer hem imårn!!! :D:D:D:D <333
Nu ska jag gå, här är en bra låt. :) ha det bra så skriver jag nog imårn. :*


Hittade verkligen ingen musikvideo av den här som gick att "bädda in" koden som man behöver. ;/
Så ni får stå ut med lyricsen. :/ och det är en rätt dålig verison.. så ni kan ju alltid söka på youtube.

//kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0