Thank God all the chirstmas songs is over.

Okej, det är galet längesen jag bloggade sist, men har tröttnat. Och vem läser min blogg lixsom? Inte många, men tänkte skriva ett sista inlägg på noll talet. ;) Det här året, 2009, har gått så galet snabbt. Men jag har hunnit med ganska mycket ändå. Jag har fått mina första betyg, gått på min första konsert med det underbaraste bandet i hela världen, Paramore. Jag har rest mycket, skaffat nya vänner, gått ut första året i högstadiet, förlorat mitt favoritställe  hela världen och fått nya erfarenheter. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men
hoppas att allas 2010 får fina och roliga saker. Jag ska sluta tänka så mycket på vad andra tycker och tänker om mej, jag ska köpa det jag tycker är snyggt även fast det är utstickande. Jag ska klä mej och se ut som jag känner och tänka på att det är mitt liv och att jag bestämmer hur jag vill se ut. ;) Jag ska bli mer vältränad och börja på streetdance med min vän emelie. Det kommer blir ett kul och bra år är jag säker på, annars får jag väl göra det till det. Men egentligen, ett nytt år, det förändrar bara siffrorna och månaderna och dagarna börjar om på nytt. Det är ju inte så att hela världen förändras för att ett nytt år tar sin början. Vill man förändra sej, så kan man ju lika gärna göra det vilken dag som helst, men jag tror att många behöver något som typ... markerar förändringen. Det gör nog jag iallafall. Hoppas alla, ni som firar och ni som inte firar får en fin kväll. Jag ska på en stor fest och alla, eller iallafall dom vuxna kommer se sjuka ut eftersom det är hippie tema.
Jag får se hur mycket uppdateringar det blir, har jag inget att blogga om blir det inga roliga inlägg, eller hur? Det här inlägget gick snabbt att skriva och jag skrev det jag kände för, det är det som gör det kul att skriva tycker jag. Går det trögt, då är det inte rätt, så brukar det vara för mej.
Är det bara jag som tycker att det låter konstigt att säga tio istället för nollnio eller nollåtta ?
Som skrivet då; hoppas alla får en fin kväll och så skriver jag väl Gott nytt år också. Hejdå 2009, hej 2010! ;)

//kattis

Kommentarer
Postat av: johanna

uppdatera oftare :P

2012-05-05 @ 16:15:04
URL: http://mylifelikejohanna.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0