Järvsö^^

Hej alla. :)

Har varit i Järvsö i helgen. :D Och åkt skidor alltså. Det var jätte myyysigt! :) Agnes hade med sin kompis  Linda, hon var väldigt sneel. :) Träffade My och Josse också :D Lisa åkte skidor men innte pappa. :( Iaf, på lördagen och söndagen var det inte bra väder det snöade och blåste och var kallt. :( Men kul att åka ändå. På måndagen (jaa, vi var där då också för vi hade studiedag:D) så var det fantastiskt väder!! :D Soligt, 15 minus och inte mycket blåst!! :D Och inte mycket folk heller! Så backarna var jäätte härliga!! Näst sista åket så skulle jag, Agnes och Linda prova en väg vi aldrig åkt, det var under sitt liften genom skogen så man kom till en annan backe. Det var ganska långt genom skogen. xD Haha, det var såå himlans kuligt. :P Vi skrek och skrattade och trillade jätte mycket. :P Det var ju det roligaste på hela helgen typ. xP mihihi xP Vi åkte hem till Mi där vi bodde och så fick vi curry soppa och sen åkte vi hemåt. Tog 3 timamr ungefär. Vi, eller rättare sagt jag, agnes och linda satt och sjöng ABBA. (a) :P Lisa försökte hänga med lite men tröttnade när det inte gick så bra och du tyckte hon att vi vart jobbiga -.- hehe, skojja lite. men ändå. Peti satt med hardrock i öronen. Pappa hade åkt hem på söndagen.

Jusste xD Agnes tappade sin mobil under sitt liften när hon skulle lägga ner den i fickan xP Jag var inte med men så åker jag i den så ser jag två personer sitta där under och så är det Agge och Linda xP haha, dom letade efter den. Utan resultat. :/ Lite tråkigt det. Men tänk såhär: Lite kul hade ni väl nnär ni letade egfter den och kämpade er runt i pjexor och skit. Och om det inte hade hänt, hade helgen varit ett äventyr kortare. hehe ^^ ;)

Agge

Sitt liften


Svart backe :o :P

Svaaart backe :P

PUSs /Kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0