SKOLAN

Hejsan!

Idag börjar tema veckan, den handlar om amerika. Hoppas den går snabbt för jag läängtar till vemdalen!! :D Sofia ska till Björnrike samtidigt och dom ligger jätte nära varandra och dom ska till Vemdalen och åka nån dag så då ska vi träffas! :D
Nu står jag nere i rudbeck med Sara, Sofia och Julle och är inne på datorerna. Hihi :) Vad tycker ni om min nya header?? :D "Jorden snurrar runt Kattjis.blogg.se" :D Hehe, I loves it! Jag gjorde den själv i picnik.com :) Om ni vill veta hur man lägger in en header gå in på DesignaDinBlogg.se  det är jätte bra tips där! :D
Kolla in Sofias blogg också! Ska typ vara med Emelie idag efter skolan. :D

Ses, puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Heeej. Förlåt om jag gör dig besviken men jorden snurrar ju faktiskt inte runt din blogg, lilla sötnos. Men om du vill tro det så... (A) :P <3

2009-02-18 @ 16:50:39

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0