Benjamin Buttons

Jag har varit rätt upptagen hela helgen. I fredags så sov jag hos Sara, vi lagade taco och sen såg vi på Benknäckargänget. Jag bara älskar den!! :o :D Sen kollade vi på Mamma Mia som slutade vid 2, vi gick upp och gjorde ett hjärta var på papper sen skrev vi på dom, jag skrev om Sara och hon om mig, gulligt! :):P Så vi la oss vid 3. :) Vaknade vid halv 11. Åt frukost, det var skol mässa i stinsen i lördags och Sara och hennes kompisar hade sagt att dom skulle vara med där och dela ut lappar om edsbergskolan. Så jag ohc Matilda hängde på och vi hade väldigt skoj där. :P Sen åt jag, Matilda och Sara taco och sen åkte vi till Kista och hämtade biljetterna till Benjamin Buttons :) Den var jätte bra! :) Den slutade rätt sent, eller vid 20 över 8. Pappa hämtade oss och skjussade hem oss. Lisa och Agnes var här och vi åt choklad (hihihii) och drack tee. ::P Idag så var vi och kollade på ett fint hus. :) Och nu är farmor här och i snart ska vi äta middag med Lisa, Agnes, pappa, Petter och så jag. :P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Julia <3

visst var "benknäckargänget" bra!! <3

2009-01-25 @ 15:45:27
Postat av: matilda<3

benjamin button var såå himla bra;P<3<3<3

2009-01-27 @ 21:43:57

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0