EsEmEs

Jippi :D Fick nyss sms av Sara att hon går typ nu från sin skola. Vi ska till Stinsen idag igen för hon ska köpa sin kofta. :) Hihi :) Vi köper jätte ofta likadana saker :P jag ska typ köpa mascaran hon köpte i går. Fast inte idag men senare. xD

Skolan idag var.. jag fick såklart ont i huvet som alltid men nu är det bättre när jag har kommit hem! :) Sista lektionen var NO, vi skulle göra nån planch och det var vääääärsta chill yo ;) xD Sitter och chattar med Sofia  just nu. :P Hihi, hon är en skojj typ. :P<3
Hoppas Sara kommer snart.... *suck*  hon är alltid så hiiimlans seeeg -.- liiiiksooooom sloooow mooootiiiiooon....

haha, nej, jag skojjade bara, hon är lika snabb som  en raket humla xD

Pepparkakshuus :D
Före


Precis före...


Efter

Hihihi, fint vaaa? :P

Hoppas den raket snabba humlan kommer snart... (a)

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ååh, vad sugen man blir på nått gott !(: /JK

2009-01-20 @ 10:42:33
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0