Helgen

Hej!

I går så sov jag hos Sara. Innan det så var vi hos Sofia med Sebbe, Emmi, Matilda, Sara L, Eric, Alexander och Albin. Det var väl rätt skojj. :) Sen gick jag och Sara och Sara L hem till Sara där så gjorde vi te och oboy och kollade lite på Mission Impossible typ..:P Fast jag var så trött att jag gick och la mig på madrassen och nästan somnade. :P Det var jätte skönt. Vi vaknade idag vid 10 och åt frukost och fixade oss. Kolla på TV och ringde Matilda sen åkte vi till Sollentuna Centrum och gick runt lite. :P Sen skulle Matilda och Sara på träning så vi åkte hem ochh Matilda mådde jätte illa. så hon visste inte om hon skulle på träning. Hoppas hon blir bättre! :)<3

Nu är jag hemma och gör inget annat än skriver på bloggen. ^^ Är rätt trött, men kan inte fatta att för inte ens en vecka sen så var vi i underbara Indien och solade och badade!! Saknar det lite. :p

Ses, puss<3


Solstol med min  väska. :P


Fötter. :P

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0