Jaha

Heej!

Skolan i dag var bästan som vanligt. Sista lektionen var väldigt stressig. Det var franska. Vi har haft två 40 minuters lektoner på oss att i grupp på 4 pers göra två turist broshyrer (på svenska) om käna stället. Förra lektionen fick vi skriva ut massa saker från internet och idag skulle vi göra klart. Vilket blev väääldigt stressigt. Men när jag gick hem såg jag Sara på väg till busshhåll platsen precis när jag gick och tänkte; tänk om jag mötte Sara nu. XD

Jag gick hem och åkte på ridning. Kuylkul, det gick super bra, iaf på slutet. ;)
Nu ska jag snart i väg på scouter *nervös*

Juste i morse var jag hos tandis och fixade med tandställningen så nu har jag värsta ont i tänderna. :/

PUSS

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0