Lördag.

Hejsan!

Det känns verkligen inte som att det är Söndag i morgon! :s Helgen var väl vart kul. I dag så har jag varit med Emmi, Elin, Sara, Julia och Sebbe. Ruuligt. Sebbe hade teater så han kom sent, innan han kom så sjöng vi Sing star Abba ! :D Hihi, vi sjöng flera tillsammans, jag och sara sjöng och Julle, elin ohc emmi sjöng. Jag coh Sara vann såklart heela tiden. ;P höhö... Sen så gick alla hem och käkade men nu är jag nästan klar, vi ska äta efterrätt också. ;P Just nu sitter jag och chattaar. :P Här kommer lite bilder från i går kväll. :D Jag och Julle på bilerna. xD

Sötnöt! :D

Hahahha,
Hihi, hennes skugga ser jätte tjock ut :P

Julia och jag. :P<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hah, tack för tipset! Det ska jag komma ihåg till nästa gång (:

/ JK

2009-01-18 @ 00:06:11
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/
Postat av: Julia <3

TJOOOOOCKIS <3



/ jk

2009-01-18 @ 19:45:56

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0