Picture on my favourite.

Skolan idag var okej! :) Efter skolan, åkte jag hem. Sista lektionen var dubbel timme i svenska och då fick jag syn på tredje boken i Twillight serien stå där och titta på mig! :D Jag fick låna den så nu ska jag sträck läsa. :P Har redan börjat. efter middagen stack jag till Sara, vi gjorde typ inget. :P Sen skulle hon, matti och jojo på friskis o svettis. :P Sitter nu och chattar med Julle, My och Lisa. :)

tydligare bild på min kofta! :D



     Mina örhängen och mitt armband.
Huge smörgås :D
 <3  

Nu blev det rätt många bilder. :)

Någon som vet vilka mått det ska vara på en header?? :)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

När är de där ? :P Alltså den där bilden när vi sitter på bänken XD

2009-01-22 @ 19:39:54
URL: http://sebbiizz.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0