Planer för idag

God morgon. :)
Jag har sovit vääldigt bra. Har just ätit frukost. Havre grynsgröt. Gott. :) Idag så har jag tänkt att sita vid datan, göra franska läxa, vi har -er verb... och absolut städa mitt rum! :P Det ser ut som ett bomb nedslag. *suck* Jag skulle gärna vilja åka till Stinsen också. Jag vill ha.., det är som en hand som man kan ställa och sen så hänger man smyckerna på typ fingrarna och så. Vad ska ni göra idag då?

Tänkte berätta om i går kväll också, riktigt kul hade jag! Jag och Julia gick upp till Sara och Sebbe och sen gick vi till min pappa. Där så satte vi oss i mitt rum och spelade teckan. Det var as kul. :p Jag och Sara mot Sebbe och Julia. Hihi, jag och Sara vann. fast vi spelade inte klart för klockan blev för mycket och dom sista 10 minuterna så gick vi ner och kollade på Kim Possible filmen Emmi, Sebbe, Sara och jag gjorde för ungefär ett år sen. Hihi. Sebbe hade inte sett den så det var rätt kul. :D :P

Ha en bra dag! PUSS<3

Har jag inte en jätte sööt kanin? Efterrätt :D
Niiina<3                               | Glass :D

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0