Bok tips :D

Det blev inte en tråkig söndag som jag trodde. :) Precis när jag var klar med städningen så ringde Sara och frågade om vi skulle göra något, självklart! :D Så vi bestämde att åka till Stinsen, mamma skjussade oss dit. Vi gick runt lite, och eftersom Sebbe och Julia och Lisa skulle vara där höll jag lite extra utkik. Men neej. :( :P Iaf, vi gick in och kollade lite på HM där Sara köpte en mascara, glitter och Gina tricot. Där hade dom jätte fina koftor på rea! 100 kronor bara!!! :D Den var jätte skön så jag köpte såklart en. Stickad grön!! Sara ska nog också köpa en fast hon hade glömt sitt kort så hon hade inga pengar. Men så blev klockan 5 och allt stängde, fast vi hann köpa 2 cola. Sen gick vi och tog bussen till Sollentuna och där stog Sebbe och Julle vid busshåll platsen. :) Och så gick vi in i kiosken och köpte marabou mint krokant :D :P Åkte hem och här sitter jag. ;)
Snart kommer pappa och hämtar mig och Petter.

Här är två boktips också. Ett hål om dagen av Louis Sachar och PS jag älskar dig av Cecelia Ahern
Båda är jätte bra. PS jag älskar dig är rätt sorglig men jag älskar den! :D Ett hål om dagen är en bok för alla. ;)

Här kommer bilder på koftan och lite annat. ;)

Ett hål om dagen och PS jag älskar dig

Kofta
Okej, man ser inte koftan så bra. hehe, ni får en bättre senare. ;)


Såhär såg jag ut idag! :D fast med en svart lång jacka och svarta stövlar när vi va i stinsen.


Kommentarer
Postat av: Julia <3

vad fiiiiintt!! (både nya bloggen o koftan :* <3) öhm.. tack för chokladen x) <33

pösspöss

2009-01-18 @ 19:44:16
Postat av: gummzzz<3

Två cola, bra du kom ihåg:D hahah<33

2009-01-18 @ 21:41:15
URL: http://gummzzz.blogg.se/
Postat av: gummzzz<3

p.s fin blogg :P

2009-01-18 @ 21:42:33
URL: http://gummzzz.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0