väÄÄrZzTa GAngStA

Tjaao ;) Höh, sitter och lyssnar p åvääärsta gangsta låten ;) DMX -get it on the floor (feat. swizz beatz). hihi.
När vi hade slutat (äntligen!) , det tog väldans tid, vi hade idrott och vi skulle planera vad vi ska ha på våra lekioner. För vi ska hålla lektioner i grupp. Och så skulle vi planera o lärarna tyckte vi va oseriösa och skrev fult! :s Sen gick jag till edsberg och träffa sara, vi handla lite taco grejor för vi ska TEXMEX niiight!! :D:D Hihiiiii, sen gick vi hem och när vi gick så kommer en tjej som jag, sara och sebbe "träffade" för typ 2 år sen. :PHahaha, hon ba KatjaKaj och bentebent.. och jag ba... öööhm.. :S sen fatta jag vem det va. :P Vi snckade med henne för vi gick åt samma håll. :P När jag och sara kom hem kasta vi oss in på toaletterna och sen på vattnet. :D :p  hihihihihihi. vad som händer i kväll får ni veta i morgon. :D xD

//KATJA




Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0