What happend this friday?

Hejhej!

Helgen har varit jätte bra och mysig, hittills iaf. Den är ju inte slut ännu! ;) I går så sov, Jojo, Matilda och Sara över hos mig. Vi var hemma hos pappa för han är i Idre så det va ff. höhö :P Vi hade det jätte kul och lagade tacos och as mkt gucamole  xD hahaha... efter tacon så tog vi bussen till mamma och hämtade lite saker sen åkte vi tillbaka till vaxmora och gick till Sofia för jag hade råkat fått hennes busskort. :P Hon följde med oss ut för hon skulle till Jossan. Vi träffade henne, snackade lite men sen behövde vi gå in så vi stack hem, åt chips, ostbågar och kolla på tv. hihi :) Sen skvallrade vi lite... (a) hahha<3  Vi vart rätt sega så vi somnade vid 2. Vaknade idag 10. Sen gick alla och jag fick städa och diska upp allt. Nu har jag ätit semlor hemma hos mamma för Peter fyller år. :) Mamma och Peter ska snart ta buss och tåg till stockholm och färjan för dom ska på kryssning för mammas kompis fyller 50 idag. Dom åkte till henne inatt typ klockan 12 och sköt fyverkerier utanför och så. hahaha, sen rappade mamma och hennes två kompisar en låt till henne som dom hade skrivit själva. Peter filmade och dom ska typ lägga ut det på youtube. >.< haha

PUSS<3


Snygga x)<33

hahahh<3
hahahha xD<33

Lugg
lugg.

Kommentarer
Postat av: sebbe

Ha roligt ;D <3



Göra ng i veckan? :D<3

2009-01-31 @ 17:42:34
URL: http://sebbiizz.blogg.se/
Postat av: sebbe

va roligt*

2009-01-31 @ 17:43:12
URL: http://sebbiizz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JA! Jag älskar att åka till Åland (:

/JK

2009-02-01 @ 16:24:03
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0