Flumma runt x)

Take that - Reach out <3
Hellu, börjar även det här inlägget med en jätte bra låt! <3 =)
Hela kvällen har jag flummat runt i ett dött område med Sara och Matilda. ;D Mycke skratt vart det! <3 Det är wonderful med såna här varma kvällar! Det var bara runt 10, halv 11 som det blev kyligt. :)
Tidigare idag var jag hos tandregleringen... -.- sen dess ahr jag bara kunnat äta flytande föda typ. x) Har så jävla ont i tänderna! :( Har även tagit hand om kaninen min! :)
Imårn ska vi kolla på Lejonkungen 2 som jag hade på video hemma hos pappa! :'D ME LOVE! :D

Bajbaj! :) <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hola, fin blogg du har =) allt bra? följa varandra med bloglovin? kraaam!

2009-07-03 @ 11:11:42
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0