Skåne | musiiiiik !

Hejhejhopp,
Imårn så åker jag och resten till skåne i en vecka. Det ska väl bli lite kul, hoppas vädret är bra bara. ;) har med mig tre böcker. ^^ Systar i jeans andra, tredje och fjärde sommaren. :D

Idag läste jag ut Gossip Girl, för det är jag värd. Den är bra! =) Sen så åt vi god middag, kycklig och potatis. x) Och så cyklade jag upp till pappa för att hämta det sista till packningen, sara kom och så cyklade vi ner till mamma igen. x) haha, och sara hade punka på ena hjulet stackarn. :/ och när vi dumpat mina saker så cyklade vi vidare till badberget! Vi fegade lite och så, men sen bada vi. :P Men sara var skit rädd för två små fiskar. >.< haha, och sen så började två "killar" kasta i bullar i vattnet så det kom massa måsar!! :O sara trodde typ dom skulle käka upp henne, så hon skvätte vatten på dom. x) haha <3 bra taktik hörru. ;)

Ingen datatillgång i skåne, ingen uppdatering alltså.
Usch, 7 timmar i bil! :'o tur att man har walkman mobil!

The fray - How to save a life 
     // Grymt bra låt!! \\


Bullet for my valentine - A road to nowhere
    // Me love!! \\


Vains of Jenna - Enemy in me           // BRA! \\



Ska gå nu, pusspuss, ha dä bra ;) <3

//kattis

Kommentarer
Postat av: Christina

Svar på kommentar: Hejhej!

Deep är en nattklubb i Malmö :)

Kram Christina

2009-07-18 @ 08:55:53
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: pervobulliienxD (sebbe)<3

haha aa den första låten äger (Y) :D <3

2009-07-18 @ 11:23:29
Postat av: Jennifer

SV: Tack, ska fixa en större bild ;)

2009-07-18 @ 13:03:32
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: emmii, den desperata ungen som längtar efter katjaaa<3

SAKNAR DEJ!!!!! <3<3<3<3<3 :*

ska smsa dej nu:D



nej, min mobil hade inte batterier.. du får sms i morron ;)<3

2009-07-23 @ 01:02:03

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0