Take that - Greatest day <3

Börjar inlägget med en riktigt bra låt!
 


Dagen har varit mys! Jag, Matilda och Sara åkte till banken och hämtade ut mitt ID. Sen åkte vi hem till Matilda, satt vid datan lite och glodde sen på Twilight! <3 Älskar den såklart fortfarande! <33
Efter så gick jag hem och åt. har suttit här sen. :$ har chattat med min Hanna och lyssnat på Take that! <3 Har även packat lite till ridlägret. Jag längtar! <33 Har lite ont i huvet.. ska nog stänga ner nu och läsa i  Directors Notbook; Twilight! :D <3 Den är bra! Det är massa bilder och förklaringar till hur dom gjorde filmen! Me love! <3 Eller så läser jag lite i Host som jag oxå har fått! Är riktigt nyfiken på den! Har inte hört så mycket om den... ;o

Haft en bra dag?
Puss puss ! <3
ps. visst är låten bra? <3

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackar tackar så mycket! :D Ska komma fler filmer, men YouTube är väääldigt seg idag... :P

2009-07-02 @ 23:40:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0