Student mottagning ;)

Hej helg! ;D Himlans skönt med helg! Även fast skol veckan inte har varit särsklt jobbig eller seg. ;) I onsdags hade vi matte prov. Det gick nog helt okejj! :) Men det kanske jag har skrivit så... Idag så var det kusins student mottagning! Hon hade en jätte fin vit klänning på sig! ;D Av oss så fick hon en jätte fin guld klocka. :) Sen fick hon champange i massor också. x) Ikväll skulle hon typ på nån fest med 1350 pers. x) Kallt men antagligen roligt. ;)
Imårn är det ju national dagen, emmi ska spela fiol i edsbergs parken så jag och några ska typ dit och titta. x) haha.. (a) Höppas det blir roligt. ;) Vi tittar väl antagligen inte bara när dom spelar. ;)
Nu ska jag nog hitta på något annat. ;) Pöss pöss <3

Ingen får ta min finfina bild! :D


föresten har min mobil kommit tillbaka från lagningen så vi ska hämta den i morgon typ:D

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackartackar! :D

2009-06-06 @ 10:49:32
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad söt bild :)

2009-07-04 @ 12:05:24
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0