Varför heter det national dag föör??

attis Sverige! Eller något... varför firar man nationaldagen?? :S Det är något jag aldrig förstått. ^^ Kan någon svara?? :D För att fira Sveriges nationaldag eller något så gick jag och Sara till parken där det var fullt ös med barn teater och instrument som spelade. ^^ Jag och Sara flummade runt och träffade på några vi känner. :) Efter en timme eller något gick vi till ICA och köpte chips och tre 250ml energi drickor var. :D Vi ska vara pigga ikväll! ;) Jag hade inget busskort men vi frågade snällt så jag fick gå på ändå. Snäll busschaffis. ^^ När vi kom fram till huset så hadejag inga nycklar. Tur att grannarna finns. ;) Dom hade iallfall en extra nyckel som vi fick låna så vi kom in. Vi dunsade ner i soffan och satte på MTV, MTV movie awards hade just börjat så vi fastnade framför det igen. ;) Rob och Cam och alla andra var så snygga där! :D Och sen är MTV så oserösa så allt var roligt. :P Haha x)
Gå in här http://www.mtv.com/ontv/movieawards/2009/video.jhtml så finns det jätte roliga klipp från MTV galan. ;) 

Ikävll blir det fotboll ;) Har laddat upp med energy dricka från euro shopper och ostbågar. ;) Och så sover Sara över hära. :D Ingen hemma.  :D 

Bajbaj! ;D

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Tack så mycket! Hoppas att du kommer tillbaks i framtiden och kikar på allt nytt som jag gör. :)

2009-06-06 @ 21:23:41
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: S

igen ?? såå bra var de inte XD haha<3

2009-06-06 @ 22:50:30
Postat av: christina

svar:Hej!

Nej,Kristen har typ aldrig högklackat,jag diggar hennes stil!

2009-06-07 @ 18:39:50
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: christina

svar: Hej!

Jag lägger upp på frågorna i bloggen,skriver min bloggmailadress och ni svarar i ett mail dit. Tävlingen börjar den 23 mars och sen åker jag till New York så den avslutas i början av juli.

Kram

2009-06-07 @ 18:50:34
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0