Oar - Love is worth the fall

Heejhejhallå! 
Igår var det måndag vilket betyder skola, vi har dock (gud vad gammalt det låter), elevens val! Det betyder att det finns olika kureser man får gå på istället för vaniga skolan. Jag och några kompisar, och några 8or och 9or valde det oxå. Iallafall så valde vi NO-besöksdagar.. Igår åkte vi in till Tekniska museet. Det var helt okej, fast jag fick ont i huvet vid lunch.. :( Fast som tur var hade Sofia super huvudvärks tablett som hjälpte mig att bli frisk! :D Efter skolan var jag med henne och Emmi, jag och Sofia dampa loss lite på varandra. (a) Idag så hade vi fågelskådning på Bögsgård... jag gick up halv 4! :O Vi skulle samlas där halv 5. Sjukligt tidigt! Vi såg knappt några fålar, eller jo det gjorde vi men inga så jätte intresanta, och på slutet fövandlades turen till koss-skådning. xD Haha! Fast då var alla (eller iaf jag,Sofia,Emmi och Elin) suuuper sega! :P Haha vi bara gick där i slowmotion och kämpade för att ha ögonlocken öppna! (a)Efteråt så kom snälla pappa och hämtade upp oss, vi skjussade hem alla, och väl hemma själv tog jag en underbart härlig dusch! :D Fast efter en halvtimme skulle jag och Emmi gå till skolan för att öva med kören! -.- Vi ska sjunga på avslutningen på fredag... är riktigt trött nu, men sen jag kom hem runt 11 så har jag bara läst ut Eclipse! :D Och suttit här och tagit det lugnt. ;)  Eclipse är den tredje boken i Twilight serien och den är jätte bra! Snart ska jag börja på fjärde och sista boken som heter Breaking Dawn! :D Har läst dom på svenska förr men gör det på engelska nu! :)

Nu vart det ett ganska långt inlägg. :) Mysigt?? ;) Inte mysigare än att jag ska till stallet snart! Puss på er! <3



Den här låten är gaaaaaalet bra! LYSSNA! Kommentera vad du tycker!
Texten passar oxå galet bra in i handlingen i Twilightsagan.
Den är med på soundtracket, fast den är inte med i filmen.




Kommentarer
Postat av: Vera

Hej!

Sorry för reklamen men tror att du skulle gilla vår Twilightblogg! Just nu har vi tre olika twilightrelaterade tävlingar också!

Hade så bra!

2009-06-12 @ 15:25:30
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Neda

Lika galen i twilight som jag?

2009-06-12 @ 19:17:59
URL: http://needas.blogg.se/
Postat av: Neda

sv: Jodå! Jag är helt kääär i filmen! och böckerna då, haha =)

2009-06-12 @ 22:33:15
URL: http://needas.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0