Breaking Dawn och min egna lilla 'ont i huvet' teori x)

Hallåjj, har läst ut Så länge vi båda andas, fjärde och sista boken i Twilight serien. Och jag bara älskar den!!! :O :D:D Det är omöljigt att inte göra det! Jag har läst alla böcker på svenska men ska läsa dom på engelska också. :)<333 Och så ska jag såklart se filmen! :D Jag rekomenderar verkligen alla att läsa Twilight böckerna, man behöver inte gilla vampyrer, som dom handlar om, för att gilla böckerna! Stephenie Meyer skriver bara så bra att man gillar dom ändå! :D



I skolan idag så hade jag ont i huvet hela dagen, jag har det verje måndag så jag har en teori, hihi. Vi börjar varje måndag med matte, det kan inte vara bra att sätta i gång hjärnan så hårt och snabbt efter en helgs slappande. Visst håller ni med? Och när man sätter i gång den så snabbt kanske den reagerar på något konstigt vis och så får man ont i huvudet. ^^ Rätt eller fel?? ;)

Kram på dejj :P                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Sebbbiiiiuuuuuuzzzzzzz:P

hahah okiiej:P



JA, DEN ÄGER!!!<3

2009-03-30 @ 19:50:44
Postat av: ja orkar inte skriva mitt namn men de e ju lite skummt att skriva allt dehär o sen inte kunna skriva bara typ em, eller emmi, eller emelie eller nått annat.. men ja har iaf inte lust idag xO i morron kanske (;

såklart din teori äger ;D

2009-04-01 @ 19:56:44

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0