Hola Amigos!

HEMMA! Hehe, det har jag varit ett bra tag men ändå. ^^ Har inte orkat bloggat ännu men nu blir det av. ;) Som alla som brukar läsa min blogg säkert redan vet så har jag varit i Vemdalen och åkt skidor under vecka 9. Alltså på sportlovet. Det var skojjskojj. :D Oftast i alla fall. Min storebror lärde sig åka snowboard. Så det var trök när han var på snowboard skola. -.- Men en dag träffade jag Sofia också! ;D haha, vi hade skit kul. :P Smidigast såklart.. (a) haha.. x) Förlåt Sofia men jag måste verkligen skriva det här. Sofia och jag skulle åka knapplift upp till toppen. Jag åkte först och det är ju as lätt att fånga den och sätta den mellan benen och sen åka upp liksom, hur svårt?? :P Men hon fick inte tag på den riktigt så hon höll den med händerna och det går ju rätt brant uppåt så det blir jobbigt. Hon skrek Katja, katja x) hela tiden. :P Och jag skrattade så jag höll på att trilla av liften. xP Men sen kom det ett platt ställe där man kan hoppa av och då gjorde vi det. :P Sen skulle vi åka replift till toppstugan. Då var vi verkligen smiiiiidiga. *not* x) haha.
Enyway, ^^ lördagen, den sista dagen var verkligen jätte bra! Sol hela dagen, inte mycket folk och skit bra backar! :D Mysigt mysigt. ^^ Efter skidåkningen på lördagen så åkte vi hem och då såg vi några älgar. Det var fett segt att åka hem. -.- Och jag sov typ ingenting för den som vill veta. ^^ Kom hem sent, vid 11.

På söndagen, alltså igår så var jag med Sara i Täby Centrum. :) Jag köpte ett compact powder och hon en rouge sen köpte vi en chai latte var, mumsigt. :D Vi var ute lite, solen sken. Sen skulle vi ta bussen hem men det kom inte på en timme så under tiden satt vi inne på nått random ställe. hähähä. xP Tog massa pics. x)<3 Sen tog det värsta lång tid att åka hem den jäkla bussen som gick runt hela edsberg. -.-'

Idag var det skola.. helt okey väl. Kul att träffa alla kompisar iaf!! :D<33 Vi har fått en ny tjej och en ny kille i klassen. :)
Nu vill broder ha datan så måste väl dra. Hörs (jäklars vad långt inlägg det vart. :P)

// kattis


Jag i vemdalen. :)

Lillebror
Lillebror :)

 <3  <3 <33<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, förlåt glömde bort;( men du får den imorrn lovar;D<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-02 @ 20:30:21
URL: http://mizzcute.blogg.se/
Postat av: Sara<3

Hahah najs de va i Täby dah gumman :D P.s Va din compact powder bra? :)

2009-03-02 @ 21:19:20
URL: http://gummzzz.blogg.se/
Postat av: Sofia <3

Det där skulle ju vara vår lilla hemlighet xD puss <3

2009-03-03 @ 17:13:02
URL: http://peetterssoon.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0