Internationella kvinnodagen hihi

Faktiskt är det internationella kvinnodagen idag. :) Vi kvinnor har fått en alldeles egen dag :D Hihi :)
Men det var inte därför jag tänkt blogga. Varför ajg tänkt blogga var därför att jag inte har något annat att göra. Idag var jag och Matilda duktiga och gick på medel gympa på friskis och svettis! :) Kulkul :) Det var en tjej där som överdrev alla rörelser jääätte mycket så jag och matilda fick fnissanfall. :P Men det är det enda duktiga jag gjort på hela dagen. ^^ Eller nej kom jag på! Jag har ju gosat massa med Nina, städat hennes bur och dammsugit i köket. ^^ :D Duktigt eller vad?? (a):) Jusste, sen ha rjag skrivit min Födelsedags önskelista! :D Den blev låång :P :) men måste ha massa nya vår och sommarkläder. ^^ Och så önskar jag mig ett presentkort på Hööks så jag kan köpa ett par nya ridbyxor. :) Det behövs. ^^

Någon som såg Melodifestivalen Andra chansen igår?  Jag gjorde, Amy borde vunnit över star Pilots!! :o Men det var bra att Sarah Dawnfiner gick vidare!!! :D Men dåligt att Caroline af ugglas vann över star pilots! Och alla tycker att Caroline af Ugglas är cool och kör sitt egna race och allt. Men ändå, hon och hennes låt var inte bra enligt mej! ^^

Nu orkidorkar jag inte skriva mera. Hej hopp kaffe kopp! :D

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0