Lördag ^^

Häjsan !

Igår var det Fredag (och det snöade-.-) det är skojjskojj med fredag. ^^ Sara och jag lagade taco här hos min mamma, den blev mummsig! :D När vi runt halv 9 skulle hämta Saras saker tog vi bussen, men bara halva vägen för den kom inte längre. Det var för halt på vägen typ. Så han kasta ut oss från bussen och vi fick gå hem till Sara. Hon hade hål i sin sko sula så det kom in massa snö i hennes sko. x) Stackaren. Men eftersom bussen inte kom fram behövde vi vänta på hennes pappa som skjussade oss tillbaka. När vi kom tillbaka glodde vi Dirty dancing. :P Den var braa. :)
Idag ska jag nog ha jätte tråkigt.. :/ fast fick just 400 kronor av mamma. :D :PMen det är månadspengar som jag inte fått. ^^

Det här inlägget sög. -.- :P
Puss //Kattis


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0