om 19 dagar fyller jag år. :)

Heej, ingen uppdatering på länge. Men har varit sjuk heeela veckan. :( Är fortfarande lite sjuk. Var hos docktorn idag men jag har bara nått envist virus som kommer att försvinna. Hoppas det gör det snabbt! I veckan har jag kollat på hela desperate housewifes säsong 1. Och börjat på 2. Idag har jag kollat på The terminal. haha den är värsta gullig. ^^ Tom Hanks är med i den. ^^
Inte nog med att jag har feber och ont i huvudet så är jag vrål förskyld. -.- Ååå jag vill bli frisk! I kväll ska jag iallafall till pappa. Får ta med mig några filmer så jag inte dör när jag är hemma. ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott!! <3<3<3

2009-03-15 @ 20:42:30

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0