Så länge vi båda andas

Aooee... jag har ont i svanskotan.. Har suttit och läst i samma ställning i flera timmar. Det gör verkligen jätte ont. Läser Så länge vi båda andas, twilight 4. ;) Den är bra, fast har bara kommit till sida 100 ungefär. ^^ Tidigare idag städade jag, satt vid datan, var med sara, matilda och elin, och var ute med matti och elin när sara gick. Sen på kvällen var jag ute med Sebbe ett tag, då fick jag låna boken. Nu äter jag glass och skriver här.
I går så var det en väldigt tråkig fredags kväll, jag hade absolut inget att göra så jag somande klockan 10! 10 på en fredags kväll!! :o Vaknade halv 10 i morse så jag sov i 11 ½ timmar, skönt. :) I morgon så ska jag läsa och kanske vara med Sebbe och så ska jag, pappa och brodern till Agurt och Lisa.. ;D Nu ska jag nog hitta något annat kul att göra på datan, annars går jag och läser igen! ;D
Buss och kram ;) <3


 I torsdags så kollade jag, Julia, Sebbe och Sara på Låt den rätte komma in hemma hos Sebbe. Den var väl helt okejj.

 Så länge vi båda andas "Twilight 4"

Kommentarer
Postat av: Sebbe

De var skojj skojj i fredags, och i går , höhöh ^^ Och böken ÄGER!<3 Va händer där, du är? höhö

2009-03-22 @ 09:53:35

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0